Bulimaxi: Kipufogócsőbe szorult egy nő feje – videó
Szerencsére ezt is kipróbálta valaki, hogy másnak már ne kelljen.
Szerencsére ezt is kipróbálta valaki, hogy másnak már ne kelljen.
Még áprilisban rögzítette a svéd utakon egy autós fedélzeti kamerája, ahogy egy Volvo frontálisan karambolozik egy kamionnal.
Az önkiszolgáló autómosóknak is megvannak a maguk csapdái. Itt egy elég veszélyes.
Nemcsak a stadionok környékén lesz érdemes óvatosnak lennie annak, aki kiutazik az oroszországi világbajnokságra.
A vadliba nem igazán vette jó néven a segíteni akaró autós közeledését.
Néhány méterrel a sofőr autója előtt ütközött össze két autó, a karambolt egy gyors manőverrel sikerült kikerülnie.
Az autósok tényleg teljesen megőrültek?
A Bugatti rajongói régóta várták már, hogy megküzdjön egymással a gyártó két legerősebb autója. Most ez is eljött.
Azt nem tudni, a személyautó és a teherautó sofőrje min szólalkoztak össze a liverpooli körforgalomban, előbbi azonban rendezni kívánta a helyzetet.
A szupersportautók is radikális ütemben fejlődnek. Az ArabGT nevű videócsatornán megjelent anyag szerint a Ferrari legújabb üdvöskéje, a 488 Pista nagyjából mindenkit lenyom ma.
Igencsak otthonérezte magát az olasz autópályán a Fiat Panda, csak az előtte haladók lassították le egy kicsit.
A terepjárósnak még sikerült befejeznie a manőverét, szemből azonban egy hasonló mentalitású autós érkezett.
Álagos hétköznapi forgalom volt az ausztrál autópályán, amikor egyszercsak beletrollkodtak a kamerába.
A Porsche volt a kezdeményező fél. A parkolófiú, aki a jelenetért felelős, megúszta a kalandot.
A kínai Tieling egyik térfigyelő kamerája rögzítette azt a felvételt, amin jól látni, hogy több autós is elhajt a földön fekvő motoros mellett.
Csoda, hogy nem halt meg senki tegnap éjszaka, amikor egy busz tetejét lebontotta az a vasszerkezet, amely épp azért van a Ferihegyi gyorsforgalmi úton, hogy megakadályozza a túl nagy járművek behajtását, beszorulását az aluljáróba. Megnéztük, hogyan történhetett a baleset, és mennyire van kódolva a következő.
A sofőr egy enyhe kanyarban akarta megcsúsztatni az autót, de a művelet nem egészen úgy sikerült, ahogy azt szerette volna.
Az első modell, amely a háború után a német sportautó márka nevén megjelent, a 356 „No. 1” Roadster volt, 1948 június 8-i dátummal.
A felvétel alapján a sofőr nem sokat foglalkozott azzal, hogy a lámpa pirosra váltott, szinte lassítás nélkül hajtott át rajta.